IC Office

Všeobecné obchodné podmienky IC Office

Platné od 01.05.2024

  • 1.   Úvodné ustanovenia
    • 1.1.   Tieto všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou Podlicenčnej zmluvy uzatvorenej medzi Objednávateľom a Poskytovateľom a upravujú záväzné pravidlá a podmienky poskytovania Služby a využívania IC Office. Tieto VOP upravujú zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a Objednávateľom.
    • 1.2.   Pre účely týchto VOP majú nižšie uvedené definície nasledujúci význam:
      • Správca – znamená osobu určenú Zákazníkom na správu jeho Používateľského účtu
      • Cenník – je doklad vystavený Poskytovateľom, v ktorom je stanovená výška poplatku za poskytnutie Služby
      • GDPR – je nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov)
      • IC Office – znamená softvérovú aplikáciu pre správu a správu autoservisu, pre ktorú Poskytovateľ Objednávateľovi poskytuje podlicenciu
      • Podlicenčná zmluva – znamená zmluvu medzi objednávateľom a poskytovateľom, na základe ktorej objednávateľ využíva IC Office
      • Poskytovateľ – je obchodná spoločnosť Inter Cars Slovenská republika s.r.o., IČO 35 938 111, so sídlom Ivánska cesta 2, Bratislava 821 04, spoločnosť zapísaná na Mestskom súde Bratislava III, oddiel Sro, vložka číslo: 36257/B, ktorá je držiteľom výlučnej licencie na používanie IC Office
      • Prevádzkovateľ – spoločnosť EStarOffice s.r.o., IČO 07729669, so sídlom v Plzni, Lochotínska 1108/18, PSČ 301 00, Česká republika, zapísaná na Krajskom súde v Plzni pod spisovou značkou. C 37255
      • Služba – je služba poskytovaná Poskytovateľom Objednávateľovi na základe Podlicenčnej zmluvy, ktorá zahŕňa podlicenciu k IC Office, údržbu IC Office a ďalšie súvisiace služby
      • Zmluvné strany – sú spoločne Objednávateľ a Poskytovateľ
      • Systém zabezpečenia údajov – zabezpečenie dát, ktoré sú uložené v aplikácii IC Office, na chránených serveroch
      • Skúšobná verzia Služby – znamená skúšobnú verziu Služby, ktorá je sprístupnená Klientovi na stanovenú dobu bezodplatne
      • Používateľ – je fyzická osoba, ktorá je zamestnancom Zákazníka alebo v inom obdobnom vzťahu k Zákazníkovi, ktorej Zákazník sprístupňuje Používateľský účet
      • Používateľský účet – znamená používateľský účet v IC Office, ku ktorému je priradený jedinečný prístupový kód a heslo
      • VOP – znamenajú tieto Všeobecné obchodné podmienky
      • Objednávateľ – fyzická osoba podnikateľ alebo právnická osoba, ktorá s Poskytovateľom uzatvorí Podlicenčnú zmluvu

  • 2.   Podlicenčná zmluva, Trial verzia služby
    • 2.1.   Vyplnením registračného formulára na webovej stránke https://ic-office.sk Objednávateľ uzatvára s Poskytovateľom Podlicenčnú zmluvu.
    • 2.2.   Po uzatvorení podlicenčnej zmluvy Poskytovateľ umožní Objednávateľovi používanie Webovej stránky https://ic-office.sk skúšobnú prevádzku Služby v Trial verzii Služby.
    • 2.3.   Trial verzia Služby je Objednávateľovi poskytovaná od registrácie po dobu 30 dní po registrácii Objednávateľa, pokiaľ Poskytovateľ neurčí inak.
    • 2.4.   Pri využívaní Trial verzie Služby je Zákazník oprávnený ukladať údaje, avšak len za účelom overenia funkčnosti systému. Objednávateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ nie je žiadnym spôsobom zodpovedný za dostupnosť a uchovávanie dát uložených Objednávateľom pri využívaní Trial verzie Služby.
    • 2.5.   V momente uplynutia platnosti Trial verzie Služby Poskytovateľ umožní Objednávateľovi prechod na platenú verziu Služby. Súhlasom s prechodom na platenú verziu Služby uskutočneným Zákazníkom prostredníctvom formulára na webovej stránke https://ic-office.sk údaje uložené Zákazníkom v Skúšobnej verzii Služby budú prenesené do platenej verzie Služby. Ak Zákazník nevyužije možnosť prechodu na platenú verziu Služby, poskytovanie Trial verzie Služby končí uplynutím obdobia, na ktoré mu bola poskytnutá. Neuplatnením možnosti prechodu na platenú verziu Služby nemá Zákazník žiadne ďalšie práva ani povinnosti a Podlicenčná zmluva zaniká.
    • 2.6.   Zákazník týmto berie na vedomie, že údaje uložené Zákazníkom v Trial verzii Služby budú nenávratne vymazané po uplynutí doby, na ktorú bola Skúšobná verzia Služby poskytnutá. O blížiacom sa ukončení Skúšobnej verzie Služby a o vymazaní údajov po jej ukončení bude Zákazník informovaný e-mailom alebo prostredníctvom portálu Skúšobnej verzie Služby.

  • 3.   Spôsob prijatia VOP
    • 3.1.   Služba je Zákazníkovi poskytovaná na základe uzatvorenej Podlicenčnej zmluvy. Tieto VOP sú tiež neoddeliteľnou súčasťou Podlicenčnej zmluvy.
    • 3.2.   Podlicenčná zmluva je uzatvorená dňom prijatia ponuky a podmienok podlicenčnej zmluvy prostredníctvom webového rozhrania.

  • 4.   Licenčná dojednania
    • 4.1.   Objednávateľ berie na vedomie, že Poskytovateľ je držiteľom výhradnej licencie a Objednávateľ je oprávnený využívať IC Office len v rozsahu udelenej podlicencie.
    • 4.2.   Uzatvorením Podlicenčnej zmluvy získava Zákazník nevýhradnú podlicenciu k IC Office na jeden Užívateľský účet. Objednávateľ nie je oprávnený udeliť alebo postúpiť podlicenciu tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu poskytovateľa. Objednávateľ tiež nie je oprávnený bez písomného súhlasu Poskytovateľa bezodplatne alebo inak sprístupniť Kanceláriu IC tretím osobám alebo ju inak sprístupniť tretím osobám. Podlicencia sa vzťahuje aj na akékoľvek aktualizácie, aktualizácie alebo iné úpravy Úradu IC, ktoré vykoná Poskytovateľ. Podlicencia umožňuje využitie 1 GB priestoru na nahraté dokumenty, pokiaľ sa Objednávateľ a Poskytovateľ nedohodnú inak.
    • 4.3.   Zákazník nemá právo získať zdrojový kód IC Office, ani ho prezerať, meniť alebo akýmkoľvek spôsobom do neho zasahovať.
    • 4.4.   Objednávateľ nie je oprávnený začleniť IC Office do iného softvéru bez písomného súhlasu poskytovateľa.

  • 5.   Trvanie poskytovania služby
    • 5.1.   Podlicenčná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú, pokiaľ nie je výslovne dohodnuté inak.

  • 6.   Poskytovanie služby
    • 6.1.   Poskytovateľ ako držiteľ výhradnej licencie prevádzkuje IC Office prostredníctvom Prevádzkovateľa ako vlastník všetkých autorských a iných práv duševného vlastníctva.
    • 6.2.   Poskytovateľ prevádzkuje IC Office na internetovej adrese https://ic-office.sk a jeho subdoménách.
    • 6.3.   Ak Služba súvisí s prevádzkou IC Office, Poskytovateľ plní svoje povinnosti prostredníctvom Prevádzkovateľa.

  • 7.   Cena
    • 7.1.   Objednávateľ je povinný uhradiť cenu za využívanie Služby na základe Cenníka a doručených daňových dokladov (faktúr) vystavených Poskytovateľom. Faktúry budú vystavené v elektronickej podobe.
    • 7.2.   Ceny za Služby sú stanovené podľa platného Cenníka, pokiaľ Podlicenčná zmluva neustanovuje inak.
    • 7.3.   Ceny za špeciálne služby, ako sú zaslané SMS, VIN dopyty, dodatočný dátový priestor a pod., sú uvedené v Cenníku a sú uhrádzané platbou vopred priamo Prevádzkovateľovi úhradou faktúry vystavenej Prevádzkovateľom na základe žiadosti podanej Zákazníkom prostredníctvom IC Office. V prípade, že suma nevyužitých doplnkových služieb na konci využívania Služby presiahne 50 EUR, Prevádzkovateľ vráti nevyužitý poplatok za predplatné na žiadosť Zákazníka. Predplatné do 50 EUR nebude na konci používania Služby vrátené.

  • 8.   Platobné podmienky
    • 8.1.   Zúčtovacie obdobie je 12 po sebe nasledujúcich mesiacov, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
    • 8.2.   V prípade uzatvorenia Podlicenčnej zmluvy na dobu určitú budú Zákazníkovi zaslané nezáväzné platobné informácie pred uplynutím doby, na ktorú bola Podlicenčná zmluva uzatvorená na zaplatenie ceny Služby za rovnaké obdobie. Ak je cena Služby uhrádzaná podľa platobných údajov, doba poskytovania Služby sa automaticky predlžuje.
    • 8.3.   V prípade omeškania Objednávateľa so zaplatením ceny za Službu vzniká Poskytovateľovi nárok na úroky z omeškania vo výške 0,1 % z dlžnej sumy za každý začatý deň omeškania. Ak je Objednávateľ v omeškaní s úhradou účtovanej sumy viac ako 30 dní, Poskytovateľ je oprávnený pozastaviť alebo obmedziť poskytovanie Služby až do úplného uhradenia pohľadávky. Počas doby pozastavenia alebo obmedzenia Služby je Zákazník povinný uhradiť ceny podľa doručených daňových dokladov. Opakované omeškanie s platbou za posledných 6 mesiacov zo strany Klienta je podstatným porušením Podlicenčnej zmluvy.
  • 9.   Práva a povinnosti Poskytovateľa
    • 9.1.   Poskytovateľ je oprávnený tieto VOP jednostranne meniť.
    • 9.2.   Poskytovateľ sa zaväzuje podniknúť všetky kroky v rámci svojich technických možností, aby udržal Službu funkčnú, dostupnú a rýchlu, za predpokladu, že Klient spĺňa základné systémové požiadavky Služby.
    • 9.3.   Ak Klient zistí problémy s rýchlosťou Služby alebo jej dostupnosťou, je povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť Poskytovateľovi prostredníctvom e-mailu info@ic-office.sk alebo telefonicky na kontakty dostupné na adrese https://ic-office.sk urýchliť vyriešenie problému. Objednávateľ berie na vedomie, že môžu nastať udalosti mimo kontroly Poskytovateľa, ktoré ovplyvnia funkčnosť Služby alebo jej dostupnosť pre Používateľa (napr. výpadok internetového pripojenia zo strany Zákazníka, živelné pohromy, DOS alebo DNS útoky na technické vybavenie Poskytovateľa, porušenie bezpečnostných povinností Objednávateľa podľa Podlicenčnej zmluvy a jej príloh a pod.). Poskytovateľ nezodpovedá za prípadné škody, ktoré vzniknú objednávateľovi v súvislosti s takýmito udalosťami.
    • 9.4.   Objednávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že Poskytovateľ môže dočasne prestať poskytovať Službu zo závažných dôvodov (napr. v prípade potreby údržby alebo prevencie kybernetického útoku alebo v prípade závažnej poruchy IC Office, ktorú je potrebné vyriešiť nutným odstavením). Oznámenie o prerušení Služby bude Zákazníkovi oznámené bez zbytočného odkladu.
    • 9.5.   Poskytovateľ sa zaväzuje neposkytnúť obsah Užívateľských dát žiadnej tretej strane; to neplatí vo vzťahu k Prevádzkovateľovi.
    • 9.6.   Poskytovateľ sa zaväzuje a Zákazník berie na vedomie a súhlasí s tým, že údaje Zákazníka budú uložené v prípade poskytnutia Služby prostredníctvom Webovej stránky https://ic-office.sk na zariadení na ukladanie údajov prevádzkovanom externým poskytovateľom.
    • 9.7.   Zmluvné strany sa dohodli, že Poskytovateľ nenadobúda vlastnícke právo k dátam Objednávateľa. Zákazník je výhradne zodpovedný za obsah údajov uložených v IC Office.
    • 9.8.   Poskytovateľ dbá maximálne na bezpečnosť dát uložených v IC Office. Tieto údaje sú zabezpečené technickými a zmluvnými opatreniami.
    • 9.9.   Poskytovateľ umožní Zákazníkovi exportovať Dáta po dobu 14 dní od ukončenia Podlicenčnej zmluvy, po uplynutí ktorej už Dáta nebudú uchovávané.
    • 9.10.  Poskytovateľ prehlasuje, že v súvislosti so podlicenčnou zmluvou mu nie je umožnený prístup k údajom o konkrétnych objednávkach spracovaných Klientom, nakoľko prevádzku IC Office plne zabezpečuje Prevádzkovateľ. Údaje Klientov sú oddelené od Licencie a Poskytovateľ sa výslovne zaväzuje, že sa za žiadnych okolností neoboznámi s obsahom takto chránených údajov.
  • 10.   Práva a povinnosti zákazníka
    • 10.1.   Klient sa zaväzuje využívať IC Office len na účel definovaný v týchto VOP a takým spôsobom, aby to nebolo v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi
    • 10.2.   Za účelom sprístupnenia IC Office môže Poskytovateľ požadovať od Objednávateľa určité identifikačné údaje a doplňujúce informácie. Zákazník sa zaväzuje zabezpečiť, aby tieto informácie boli pravdivé, presné a aktuálne.
    • 10.3.   Objednávateľ sa zaväzuje na žiadosť Poskytovateľa poskytnúť potrebnú súčinnosť pri odstraňovaní nefunkčnosti alebo vykonávaní zmien v IC Office.
    • 10.4.   Objednávateľ sa zaväzuje používať IC Office len prostredníctvom rozhrania poskytnutého alebo odporúčaného Poskytovateľom. Zákazník nemôže používať IC Office alebo k nemu pristupovať automatizovaným spôsobom, napr. pomocou skriptov, robotov, webových prehľadávačov atď.
    • 10.5.   Objednávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o prístupových údajoch do IC Office, nikomu ich nesprístupniť ani inak umožniť prístup k nim, ani iným spôsobom neumožniť tretej osobe prístup k ich Užívateľskému účtu. Ďalej sú povinní zabezpečiť svoje technické zariadenia v primerane potrebnom rozsahu, aby sa minimalizovalo riziko zneužitia prístupových údajov k Používateľskému účtu.
    • 10.6.   Ak Objednávateľ poruší povinnosti, ktoré mu boli uložené v tomto odseku, Poskytovateľ nezodpovedá za prípadnú škodu, ktorá vznikne Objednávateľovi a Objednávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za prípadnú škodu, ktorá vznikne Poskytovateľovi alebo tretím osobám. Porušenie týchto povinností zároveň zakladá právo Poskytovateľa odstúpiť od Podlicenčnej zmluvy. Ak Objednávateľ zistí, že Služba môže byť sprístupnená tretím osobám v dôsledku úniku informácií o prístupe k Službe, je povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť Poskytovateľovi zaslaním e-mailu na adresu info@ic-office.sk.
    • 10.7.   V prípade jednostranných zmien týchto VOP alebo Cenníka, ktoré Zákazník odmietne, je Zákazník oprávnený vypovedať Podlicenčnú zmluvu s jednomesačnou výpovednou lehotou.
    • 10.8.   Klient neberie na vedomie, že ani Kancelária IC, ani údaje, ktoré sú v nej uložené alebo uložené, neslúžia ako dôkaz v konaniach podľa príslušných procesných predpisov, najmä, nie však výlučne, v konaniach podľa daňového poriadku.
    • 10.9.   Zákazník je oprávnený údaje uložené v IC Office kedykoľvek exportovať pomocou exportných funkcionalít fungujúcich v tomto systéme.
  • 11.   Používateľský účet
    • 11.1.   Zákazník môže mať jeden alebo viac používateľských účtov. Každý Používateľský účet môže používať jeden Používateľ. Zákazník nemá nárok na zriadenie Užívateľského účtu pre tretiu osobu, ak tak neustanovuje Podlicenčná zmluva alebo tieto VOP. Zákazník nie je oprávnený zdieľať Používateľské účty s viacerými Používateľmi.
    • 11.2.   Zákazník môže nevyužitý Používateľský účet kedykoľvek previesť na nového Používateľa.
    • 11.3.   Používateľské konto je štvornásobného typu podľa úrovne oprávnení – administrátor, zamestnanec, zamestnanec s fakturáciou a účtovník. V rámci práv Správcu je Používateľ oprávnený nastaviť konkrétne oprávnenia pre každý Používateľský účet, bez ohľadu na prednastavený typ úrovne oprávnenia.
  • 12.   Správa Používateľského účtu
    • 12.1.   Každý zákazník si môže vybrať jeden alebo viac používateľských účtov, ktoré budú mať práva správcu. Keď začnete používať služby na webovej stránke www.ic-office.sk sa stáva Užívateľ, ktorého meno a priezvisko sú vyplnené v registračnom formulári. Správca môže vykonávať nasledujúce operácie:
      • 12.1.1.   pridanie, úprava a odstránenie používateľských kont a nastavenie typu konta;
      • 12.1.2.   pristupovať ku všetkým údajom Zákazníka nezávisle od nastavenia prístupových práv jednotlivých používateľov;
      • 12.1.3.   vyberte iný používateľský účet alebo účty, ktoré sú správcom.
    • 12.2.   Zákazník nesie plnú zodpovednosť za používanie Služby Používateľmi, za kroky vykonané týmito Používateľmi, ako aj za všetky údaje odovzdané na účet Zákazníka. Klient je povinný zabezpečiť, aby všetci jeho užívatelia dodržiavali ustanovenia týchto VOP.
  • 13.   Zakázané správanie
    • 13.1.   Objednávateľ sa zaväzuje, že do Kancelárie IC nebude nahrávať, odosielať ani inak ukladať obsah, ktorý by mohol obsahovať softvérový vírus alebo iné súbory a programy, ktoré by mohli zničiť, poškodiť alebo obmedziť funkčnosť zariadení Poskytovateľa alebo iných Zákazníkov.
    • 13.2.   Objednávateľ nie je oprávnený nahrávať do IC Office obsah, ktorého držba alebo rozširovanie je nezákonné, obsah, ktorý neoprávnene porušuje autorské práva tretej osoby alebo je súčasťou trestnej činnosti, rozosielať spam prostredníctvom Služby alebo sa pokúšať získať prístup k Užívateľskému účtu iného zákazníka alebo serverom Poskytovateľa.
    • 13.3.   Porušenie povinností stanovených v tomto článku sa považuje za podstatné a zakladá tak právo poskytovateľa odstúpiť od podlicenčnej zmluvy a požadovať od objednávateľa prípadnú škodu.
  • 14.   Informácie o spracúvaní osobných údajov
    • 14.1.   V zmysle GDPR majú Prevádzkovateľ a Prevádzkovateľ dvojakú úlohu, a to úlohu správcu (vo vzťahu k osobným údajom Objednávateľa, prípadne jeho zástupcov a klientov) a sprostredkovateľa (vo vzťahu k údajom uloženým Klientom).
    • 14.2.   Poskytovateľ a Prevádzkovateľ, ako správca, informujú Objednávateľa o spracúvaní jeho identifikačných a kontaktných osobných údajov (vrátane osobných údajov jeho zástupcov a klientov):
      • 14.2.1.   Účel spracúvania: Poskytovateľ spracúva a uchováva osobné údaje Objednávateľa za podmienok a v medziach stanovených platnými právnymi predpismi za účelom plnenia Podlicenčnej zmluvy (ďalej len "Účel spracúvania").
      • 14.2.2.   Právnym základom spracúvania je nevyhnutnosť spracúvania pre plnenie podlicenčnej zmluvy, ako aj zákonná povinnosť poskytovateľa a jeho oprávnený záujem (článok 6 ods. 1 písm. b), c) a f) GDPR). Oprávnený záujem spočíva v uchovávaní určitých údajov na účely prípadného vymáhania majetkových pohľadávok.
      • 14.2.3.   Doba spracovania: Osobné údaje Zákazníka sú spracovávané po maximálnu dobu nevyhnutnú na splnenie Účelu spracovania, t.j. vždy minimálne po dobu trvania Zmluvy o podlicencii, ako aj po dobu, po ktorú je Správca povinný/oprávnený uchovávať údaje podľa všeobecne záväzných právnych predpisov. Objednávateľ sa zaväzuje bez zbytočného odkladu informovať Poskytovateľa o akýchkoľvek zmenách poskytnutých údajov.
      • 14.2.4.   Poskytnutie osobných údajov zo strany Klienta je založené na zmluvnej požiadavke, pričom neposkytnutie týchto údajov predstavuje prekážku uzatvorenia a plnenia Podlicenčnej zmluvy.
      • 14.2.5.   Príjemcami osobných údajov Klienta sú zmluvní partneri Poskytovateľa, zabezpečujúci účtovnú agendu, správu IT, právni zástupcovia, dodávatelia a ďalší odborní poradcovia, ako aj orgány štátnej správy v rozsahu povolenom zákonom.
      • 14.2.6.   Práva zákazníka ako dotknutej osoby:
        • 14.2.6.1.   právo na informácie o spracovaní vašich osobných údajov;
        • 14.2.6.2.   právo na prístup k svojim osobným údajom;
        • 14.2.6.3.   právo požadovať od Poskytovateľa opravu, vymazanie alebo obmedzenie spracúvania svojich osobných údajov;
        • 14.2.6.4.   právo namietať proti spracovaniu vašich osobných údajov;
        • 14.2.6.5.   právo na získanie vašich osobných údajov (na ich prenosnosť); a
        • 14.2.6.6.   právo podať sťažnosť na Úrade na ochranu osobných údajov.
    • 14.3.   Kontaktné údaje Poskytovateľa ako správcu vo veci ochrany osobných údajov Objednávateľov: e-mail info@ic-office.sk.
  • 15.   Dohoda o právach a povinnostiach Poskytovateľa a Objednávateľa pri spracúvaní osobných údajov tretích osôb
    • 15.1.   Údaje tretích strán, či už klientov Klienta alebo iných osôb (ďalej len "Dotknutá osoba"), ktoré Zákazník odovzdáva Poskytovateľovi v rámci využívania IC Office, sú Poskytovateľom a Prevádzkovateľom zabezpečené podľa aktuálnych technologických možností. V zmysle GDPR však Poskytovateľ a Prevádzkovateľ spracúvajú osobné údaje Dotknutých osôb, voči nim vystupujú ako sprostredkovateľ a Zákazník ako správca ich osobných údajov. Tento článok 17 VOP preto upravuje práva a povinnosti zmluvných strán v súvislosti so spracúvaním osobných údajov, najmä v zmysle čl. 28 GDPR.
    • 15.2.   Počas doby účinnosti Podlicenčnej zmluvy Poskytovateľ a Prevádzkovateľ spracúvajú osobné údaje Dotknutých osôb v nasledovnom rozsahu na účely zabezpečenia prevádzky IC Kancelárie pre Zákazníka a ďalších činností podľa Podlicenčnej zmluvy:
      • 15.2.1.   identifikačné údaje (meno, priezvisko, dátum narodenia, rodné číslo, titul),
      • 15.2.2.   kontaktné údaje (adresa bydliska, e-mail, telefón),
      • 15.2.3.   údaje súvisiace s pracovným a osobným životom (vzdelávanie, bankový účet),
      • 15.2.4.   údaje týkajúce sa predmetu zmluvy medzi Objednávateľom a jeho Klientom, najmä hnuteľný majetok;
      • 15.2.5.   a iné podobné kategórie osobných údajov, ktoré nie sú výslovne uvedené.
    • 15.3.   Poskytovateľ vyhlasuje a zaručuje Objednávateľovi, že má dostatočné technické a organizačné prostriedky v zmysle GDPR na zabezpečenie a ochranu osobných údajov spracúvaných na základe Podlicenčnej zmluvy.
    • 15.4.   Poskytovateľ je povinný riadiť sa pokynmi Objednávateľa a spracúvať osobné údaje len na účely a v rozsahu nevyhnutnom na výkon činností podľa Podlicenčnej zmluvy.
    • 15.5.   Poskytovateľ sa zaväzuje nespájať osobné údaje, ktoré boli získané na iné účely.
    • 15.6.   Poskytovateľ je oprávnený zapojiť jedného alebo viacerých ďalších spracovateľov podieľajúcich sa na poskytovaní Služby, najmä subjekty zabezpečujúce ukladanie dát na vzdialených serveroch. Poskytovateľ je však povinný zaviazať ostatných sprostredkovateľov k splneniu povinností vyplývajúcich zo podlicenčnej zmluvy minimálne v rovnakom rozsahu, v akom povinnosti poskytovateľa vyplývajú zo podlicenčnej zmluvy. Poskytovateľ nesie plnú zodpovednosť voči Objednávateľovi za akékoľvek porušenie povinností subdodávateľa.
    • 15.7.   Poskytovateľ je povinný preukázať Objednávateľovi, že pri spracúvaní osobných údajov Dotknutých osôb dodržiava všetky povinnosti stanovené Podlicenčnou zmluvou, VOP a GDPR a zároveň sa zaväzuje umožniť Objednávateľovi alebo ním poverenej osobe vykonať kontrolu dodržiavania týchto povinností v priestoroch Poskytovateľa. Objednávateľ a Poskytovateľ sa vopred dohodnú na termíne kontroly.
    • 15.8.   V prípade zániku podlicenčnej zmluvy je Poskytovateľ povinný odovzdať Objednávateľovi všetky osobné údaje Dotknutých osôb alebo ich na pokyn Objednávateľa vymazať; toto sa nevzťahuje na ukončenú skúšobnú verziu Služby.
    • 15.9.   Zmluvné strany sa dohodli, že Zákazník ako prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť Dotknutým osobám všetky práva, ktoré majú vo vzťahu k Dotknutej osobe, najmä v zmysle GDPR. V prípade, že sa dotknutá osoba obráti so svojou žiadosťou na poskytovateľa, poskytovateľ je povinný žiadosť dotknutej osoby bez zbytočného odkladu postúpiť objednávateľovi a informovať dotknutú osobu o postúpení žiadosti objednávateľovi ako prevádzkovateľovi.
    • 15.10.   Poskytovateľ sa zaväzuje v rámci svojich možností poskytnúť Objednávateľovi súčinnosť za účelom splnenia povinnosti prevádzkovateľa osobných údajov.
    • 15.11.   Zmluvné strany sa zaväzujú, že si v prípade potreby poskytnú všetku možnú súčinnosť pri zabezpečovaní plnenia svojich povinností, najmä podľa článkov 32 až 36 GDPR.
    • 15.12.   Ak Poskytovateľ zistí porušenie bezpečnosti osobných údajov Dotknutých osôb, je povinný túto skutočnosť bez zbytočného odkladu oznámiť Objednávateľovi na kontaktný e-mail. Informácie o porušení musia obsahovať, ak je to možné:
      • 15.12.1.   opis incidentu, jeho okolnosti a predpokladanú príčinu (pokiaľ možno aj počet dokumentov/médií/zariadení ovplyvnených incidentom a počet osôb, ktoré môžu byť incidentom ovplyvnené);
      • 15.12.2.   čas výskytu udalosti;
      • 15.12.3.   zdroj informácií o podujatí;
      • 15.12.4.   zoznam ďalších osôb, ktoré môžu mať informácie o udalosti, vrátane zodpovednej osoby;
      • 15.12.5.   opis pravdepodobných dôsledkov porušenia ochrany osobných údajov;/li>
      • 15.12.6.   opis prijatých alebo navrhovaných opatrení, ktoré má Poskytovateľ prijať na vyriešenie porušenia ochrany osobných údajov, vrátane akýchkoľvek opatrení na zmiernenie možných nepriaznivých vplyvov.
    • 15.13.   Ak poskytovateľ nie je schopný poskytnúť informácie súčasne, je oprávnený poskytnúť ich postupne bez ďalšieho zbytočného odkladu.
    • 15.14.   Všetka komunikácia v rámci Služby je šifrovaná pomocou protokolu SSL. Zákazník týmto potvrdzuje, že túto metódu šifrovania považuje za dostatočne bezpečnú.
  • 16.   Obmedzenie zodpovednosti za službu
    • 16.1.   Zmluvné strany sa dohodli, že celková zodpovednosť Poskytovateľa za akýkoľvek nárok uplatnený na základe právneho vzťahu založeného Podlicenčnou zmluvou, resp. predpokladaná výška škody nepresiahne a bude obmedzená na sumu zodpovedajúcu sume zaplatenej za Služby poskytnuté v predchádzajúcom kalendárnom roku. Ak nie je možné určiť maximálnu kompenzáciu podľa predchádzajúcej vety, táto maximálna náhrada zodpovedá aktuálnemu ročnému poplatku za konkrétne predplatené služby.
    • 16.2.   Poskytovateľ nezodpovedá za nepriame škody vzniknuté v dôsledku poskytovania Služieb, t.j. za ušlý zisk, stratu tržieb, stratu údajov, finančnú alebo nepriamu, osobitnú alebo následnú škodu vrátane dodatočne vymeraných daňových nedoplatkov a súvisiacich platieb.
    • 16.3.   Uzatvorením Podlicenčnej zmluvy Objednávateľ berie na vedomie, že aj pri vynaložení maximálneho úsilia Poskytovateľa môže dôjsť ku krátkodobej nedostupnosti Služby, ktorá bude spôsobená okolnosťami mimo sféry kontroly Poskytovateľa (napr. výpadok internetového pripojenia a pod.). Zákazník preto súhlasí a zaväzuje sa, že všetky jeho údaje uložené v Službe budú Zákazníkovi k dispozícii aj bez použitia IC Office.
  • 17.   Ukončenie podlicenčnej zmluvy
    • 17.1.   Zmluvný vzťah zaniká neuplatnením práva na prechod na platenú verziu Služby zo strany Objednávateľa, odstúpením od Podlicenčnej zmluvy, uplynutím dohodnutej doby platnosti Podlicenčnej zmluvy, zánikom právnickej osoby (Poskytovateľa alebo Objednávateľa) likvidáciou, ukončením, zánikom licencie Poskytovateľa alebo dohodou zmluvných strán.
    • 17.2.   Ak bola Podlicenčná zmluva uzatvorená na dobu neurčitú, môže Zákazník vypovedať zmluvu bez udania dôvodu v deň výročia prechodu na platenú verziu Služby. Oznámenie musí byť doručené Poskytovateľovi najneskôr jeden mesiac pred výročím prechodu na platenú verziu Služby a Podlicenčná zmluva zaniká v deň výročia prechodu na platenú verziu Služby.
    • 17.3.   Ak Objednávateľ podstatným spôsobom poruší alebo opakovane poruší svoje povinnosti vyplývajúce z týchto VOP alebo Podlicenčnej zmluvy v období posledných 6 mesiacov a takéto podstatné alebo opakované porušenie neodstráni do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o tejto skutočnosti formou doporučeného listu alebo odo dňa odoslania e-mailovej žiadosti, je poskytovateľ oprávnený od Podlicenčnej zmluvy odstúpiť. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom nasledujúcim po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy zákazníkovi.
    • 17.4.   V prípade, že Objednávateľ obzvlášť závažným spôsobom porušil svoje povinnosti vyplývajúce z týchto VOP alebo Podlicenčnej zmluvy, je Poskytovateľ oprávnený odstúpiť od Podlicenčnej zmluvy a ukončiť poskytovanie Služby s okamžitou platnosťou po zistení takéhoto porušenia.
  • 18.   Funkcionalita Moja služba a ďalšie vybrané funkcie
    • 18.1.   IC Office obsahuje aj čiastočnú funkcionalitu s názvom Moja služba, ktorá je určená na to, aby vás informatívne upozornila na uplynutie určitých lehôt v závislosti od výslovných špecifikácií zákazníka.
    • 18.2.   Zákazník berie na vedomie, že účelom funkcie Moja služba je len poskytnúť nezáväznú informatívnu pozornosť rôznym podmienkam, ktoré sú úplne závislé od vstupu a nastavení vykonaných zákazníkom, a zákazník nemá žiadne právo ani zákonnú povinnosť používať alebo nepoužívať alebo dodržiavať alebo nedodržiavať alebo zobrazovať akékoľvek oznámenie v rámci funkcie Moja služba.
    • 18.3.   Zákazník ďalej berie na vedomie, že splnenie povinnosti uvedenej vo funkcii Moja služba zo strany Zákazníka je úplne nezávislé od zobrazenia dátumu vo funkcii Moja služba a nie je oprávnený žiadnym spôsobom vyvolať zobrazenie alebo nezobrazenie zadaného dátumu.
    • 18.4.   Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že Poskytovateľ ani Prevádzkovateľ nezodpovedajú ani nezodpovedajú za žiadne právne relevantné následky nedodržania termínov alebo povinností akýmkoľvek spôsobom súvisiacich s funkcionalitou Mojej služby, vrátane prípadnej absencie oznámenia v Kancelárii IC, a Zákazník sa výslovne vzdáva všetkých práv a nárokov, ktoré vznikli alebo môžu vzniknúť v budúcnosti v súvislosti s funkcionalitou Moja služba vzhľadom na informatívnu povahu tejto funkcionality.
    • 18.5.   Funkcionalita 2R umožňuje generovanie a odosielanie odkazu, kde má klient zákazníka možnosť sledovať informácie a realizáciu objednávky, vrátane fotografií vybraných zákazníkom, na tomto odkaze . Súhlas Klienta poskytuje Zákazník.
    • 18.6.   IC Office umožňuje aj generovanie ďalších dokumentov, ako je plnomocenstvo, čestné vyhlásenie, upomienka alebo predžalobné oznámenie, kde obsah týchto dokumentov závisí od informácií zadaných do IC Office zákazníkom. Poskytovateľ nezodpovedá za prípadné škody, ktoré vzniknú objednávateľovi v súvislosti s použitím týchto dokumentov.
    • 18.7.   IC Office umožňuje aj vytvorenie druhého číselného radu faktúr pre možnosť interného členenia fakturovanej ekonomickej činnosti zákazníka.
    • 18.8.   Elektronický podpis "singpad" umožňuje klientovi zákazníka elektronicky podpísať objednávkový list. Poskytovateľ nezodpovedá za prípadnú škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v súvislosti s akýmkoľvek sporom o pravosť podpisu alebo obsah zmluvy.
    • 18.9.   EKasa umožňuje používateľovi odosielať informácie o prijatých hotovostných platbách prostredníctvom chráneného dátového úložiska. Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za funkčnosť prenosu alebo správnosť odoslaných údajov.
    • 18.10.   Register prevádzkových záznamov vozidiel (RPZV) umožňuje jednoduché odoslanie informácií zadaných v objednávkovom formulári na príslušný server RPZV, čím sa oddelia informácie o najazdených kilometroch a servisnej histórii. Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za funkčnosť prenosu alebo správnosť odoslaných údajov.
  • 19.   Záverečné ustanovenia
    • 19.1.   Zmluvné strany sa zaväzujú zachovávať mlčanlivosť o spracúvaných osobných údajoch, bezpečnostných opatreniach a všetkých ostatných informáciách, o ktorých sa dozvedeli počas trvania zmluvného vzťahu podľa podlicenčnej zmluvy a sú povinné v rovnakom rozsahu zaväzovať svojich zamestnancov alebo iné osoby v obdobnom postavení. Povinnosť zachovávať mlčanlivosť trvá aj po ukončení podlicenčnej zmluvy.
    • 19.2.   Práva vyplývajúce zo podlicenčnej zmluvy a týchto VOP nie je možné postúpiť bez predchádzajúceho písomného súhlasu poskytovateľa.
    • 19.3.   Ak niektoré ustanovenie podlicenčnej zmluvy alebo týchto VOP je alebo sa stane neplatným, nevykonateľným, zjavným alebo neúčinným, táto skutočnosť nemá vplyv na platnosť, vymáhateľnosť alebo účinnosť ostatných ustanovení podlicenčnej zmluvy alebo týchto podmienok. V takom prípade sú zmluvné strany povinné vynaložiť maximálne úsilie na uzatvorenie dodatku k podlicenčnej zmluve, ktorým by sa neplatné, nevykonateľné alebo neúčinné ustanovenie nahradilo novým ustanovením zodpovedajúcim pôvodne zamýšľanému účelu.
    • 19.4.   Tieto VOP sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. Všetky spory, ktoré vzniknú medzi Poskytovateľom a Objednávateľom a ktoré nie je možné prednostne vyriešiť zmierom, rozhoduje vecne a miestne príslušný súd.
    • 19.5.   Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1. 5. 2024.